Articolul precedent |
Articolul urmator |
204 0 |
SM ISO690:2012 КУРИЛОВА , Светлана. Проблемы формирования адаптивной образовательной среды для учащихся в условиях инклюзивного класса. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 84-93. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 84-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Crearea unui mediu școlar adaptat nevoilor tuturor copiilor în contextul unui proces educațional incluziv rămâne a fi o problemă pentru cadrele didactice. Incluziunea înseamnă crearea unui set de condiții necesare pentru cooperare și relaționare în medii comune de învățare. Cadrele didactice împreună cu copiii formează cultura incluzivă a mediului educațional prin acceptarea diferențelor, dezvoltarea respectului de sine, prin modele sociale pozitive. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziune, dizabilitate, cerințe educaționale speciale, adaptare, relaționare, mediu şcolar, mediu școlar adaptat., inclusion, disability, special educational needs, children with disability, adaptation, relationships, school environment |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Curilov, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Проблемы формирования адаптивной образовательной среды для учащихся в условиях инклюзивного класса</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978- 9975-921-22-0</relatedIdentifier> <subjects> <subject>incluziune</subject> <subject>dizabilitate</subject> <subject>cerințe educaționale speciale</subject> <subject>adaptare</subject> <subject>relaționare</subject> <subject>mediu şcolar</subject> <subject>mediu școlar adaptat.</subject> <subject>inclusion</subject> <subject>disability</subject> <subject>special educational needs</subject> <subject>children with disability</subject> <subject>adaptation</subject> <subject>relationships</subject> <subject>school environment</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Crearea unui mediu școlar adaptat nevoilor tuturor copiilor în contextul unui proces educațional incluziv rămâne a fi o problemă pentru cadrele didactice. Incluziunea înseamnă crearea unui set de condiții necesare pentru cooperare și relaționare în medii comune de învățare. Cadrele didactice împreună cu copiii formează cultura incluzivă a mediului educațional prin acceptarea diferențelor, dezvoltarea respectului de sine, prin modele sociale pozitive.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Creating a school environment adapted to the needs of the all children in the context of an inclusive educational process remains a problem for teachers. Inclusion means creating a set of conditions for cooperation and relationships în a common learning environments. Forward movement is possible by accepting, understanding colleagues. At the same time, teachers must help children with special needs to learn and to adopt the models of social behavior.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>