Articolul precedent |
Articolul urmator |
283 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-23 13:41 |
SM ISO690:2012 MIHALAŞ, Victoria. Publicitatea – condiţia indispensabilă consolidării încrederii societăţii în justiţie. In: Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization, Ed. 2, 4-5 martie 2022, Chişinău. Chişinău: University of European Studies of Moldova, 2022, Ediția 2, Vol. 1, pp. 176-185. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization Ediția 2, Vol. 1, 2022 |
||||||
Simpozionul "Economic and legal aspects of digitalization in the context of globalization" 2, Chişinău, Moldova, 4-5 martie 2022 | ||||||
|
||||||
JEL: K39, K19 | ||||||
Pag. 176-185 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În studiul dat vom analiza măsurile întreprinse cu scopul dezvoltării unui sistem de justiţie mai transparent, de asemenea vom argumenta importanţa principiului publicităţii în activitatea sistemului judiciar, care reprezintă condiţia indispensabilă a consolidării încrederii populaţiei faţă de justiție şi sporirii autorităţii justiţiei în cadrul statului, dar în același timp reprezintă unul dintre pilonii care susţin orice societate democratică. Pentru a menține statul de drept, consiliile judiciare sau organismele independente similare trebuie să depună toate eforturile pentru a asigura menținerea unui sistem judiciar deschis și transparent. |
||||||
Cuvinte-cheie publicitate, justiţie, societate, democraţie, publicity, justice, society, democracy |
||||||
|