Articolul precedent |
Articolul urmator |
262 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-12 15:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.73 (16) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 BOTEZATU, Liuba. Principiul graţierii în didactica disciplinei. In: Știință, educație, cultura, 7 februarie 2014, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2014, pp. 327-329. ISBN 978-9975-914-83-3.. ISSN 1857 - 2170. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Știință, educație, cultura 2014 | ||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 7 februarie 2014 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.73 | ||||||
Pag. 327-329 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Morals and ethics condition interrelation - theory/praxis of modern didactic vision. Motivations of critical vision in this report argue the importance of the general axiological principle of human awareness in Education. |
||||||
Cuvinte-cheie Principle – general axiological space, graciousness, didactics, focus on skills |
||||||
|