Principiul graţierii în didactica disciplinei
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
261 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-12 15:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.73 (16)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950)
SM ISO690:2012
BOTEZATU, Liuba. Principiul graţierii în didactica disciplinei. In: Știință, educație, cultura, 7 februarie 2014, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2014, pp. 327-329. ISBN 978-9975-914-83-3.. ISSN 1857 - 2170.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Știință, educație, cultura 2014
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 7 februarie 2014

Principiul graţierii în didactica disciplinei

CZU: 37.013.73

Pag. 327-329

Botezatu Liuba
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2023


Rezumat

Morals and ethics condition interrelation - theory/praxis of modern didactic vision. Motivations of critical vision in this report argue the importance of the general axiological principle of human awareness in Education.

Cuvinte-cheie
Principle – general axiological space, graciousness, didactics, focus on skills