Articolul precedent |
Articolul urmator |
308 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 23:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.037.1:371.12+316.77 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (799) |
SM ISO690:2012 TANASĂ, Bogdan Ionuț, VIZITIU, Elena. Eficacitatea comunicării a profesorului de educație fizică și sport în predarea jocurilor sportive. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 1 decembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2022, Ediția 3, pp. 142-145. ISBN 978-9975-68-473-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 3, Chișinău, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.037.1:371.12+316.77 | ||||||
Pag. 142-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of this paper focuses on the effectiveness of communication by the teacher in the lesson of physical education and sports, having as a theme the sports game. According to specialized literature, communication is the most important form of humanity, because through it ideas, feelings, notions, etc. can be shared. In order to have effective communication, we must listen carefully to the students' needs, be spontaneous in expression, not show superiority. From the point of view of personality, students are different, and the teacher must have the ability to communicate effectively with them. |
||||||
Cuvinte-cheie physical education and sports teacher, communication, sports games |
||||||
|