Methods of improving listening skills
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
191 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 12:45
SM ISO690:2012
PANCIUC, Liliana. Methods of improving listening skills. In: Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova, 2022, nr. 3 An.1(29), p. 563. ISSN 2345-1467.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţe ale Sănătăţii din Moldova
Numărul 3 An.1(29) / 2022 / ISSN 2345-1467

Methods of improving listening skills

Modalități de sporire a competențelor de comprehensiune auditivă


Pag. 563-563

Panciuc Liliana, ,
 
”Nicolae Testemițanu” State University of Medicine and Pharmacy
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2022


Rezumat

Background. The process of learning a foreign language requires the development of communication skills. Listening skills are an inherent component of communication competence. Listening skills play an important role in understanding the auditory message in the foreign language. Objective of the study. To analyze the role of video / audio activities in the process of developing listening skills in foreign language classes. Material and methods. Analysis of the literature was carried out, as well as video / audio activities carried out during the English language classes were assessed, the degree of improving students’ listening skills being assessed. Results. The analysis allowed the assessment of students’ listening skills at the beginning and at the end of the course, following the use of audio / video activities in the language teaching process. The audio / video activities used regularly during the classes played a significant role in improving listening skills. Research has confirmed that modern technologies play an important role in the development of listening skills, increasing the quality and efficiency of teaching. Conclusion. Innovative teaching tools and strategies offer new perspectives to make the teaching process effective, giving the teacher the opportunity to implement and diversify the teaching methods. Video/ audio activities significantly enhance listening skills.

Introducere. Procesul de învățare a unei limbi străine prevede dezvoltarea competenței de comunicare. O componentă inerentă a competenței de comunicare este comprehensiunea auditivă. Aceasta are un rol important în recepționarea mesajului auditiv în limba străină. Scopul lucrării. A analiza rolul activităților video/audio, în procesul de dezvoltare a competențelor de comprehensiune auditivă, în cadrul orelor de limba străină. Material și metode. A fost efectuată analiza literaturii de specialitate, precum și a activităților video/ audio realizate în cadrul orelor de limba engleză, fiind apreciat gradul de sporire a competențelor de comprehensiune auditivă a studenților. Rezultate. Analiza efectuată a permis evaluarea competențelor auditive ale studenților la începutul cursului și în dinamică, la finalul cursului, în urma utilizării activităților audio/video în procesul de predare a limbii străine. Activitățile audio/video, utilizate regulat în cadrul orelor, au avut un rol semnificativ în intensificarea competențelor de comprehensiune auditivă. Cercetarea confirmă faptul că, tehnologiile moderne au un rol primordial în procesul de dezvoltare a competenței de comprehensiune auditivă, sporind calitatea și eficiența predării. Concluzie. Instrumentele și strategiile didactice inovatoare oferă noi perspective de eficientizare a procesului de predare, oferind profesorului oportunitatea de a implementa și de a diversifica metodele de predare. Activitățile video/ audio contribuie semnificativ la sporirea competențelor de comprehensiune aud

Cuvinte-cheie
competencies, listening skill, efficiency,

competențe, comprehensiune auditivă, eficientizare