Nivelul de socializare din perspectiva tipului temperamental la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
239 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 00:28
SM ISO690:2012
ILICCIEV, Maxim. Nivelul de socializare din perspectiva tipului temperamental la preșcolari . In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 127-135. ISBN 978-9975-88-054-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie"
Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018

Nivelul de socializare din perspectiva tipului temperamental la preșcolari

The socialization level and temperamental type of preschool children


Pag. 127-135

Ilicciev Maxim
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2022


Rezumat

Actualitatea și importanța problemei abordate, este argumentată de contextul actual de reformare a învăţământului, în special, de principiul centrării pe personalitatea celui educat, de racordare a conţinuturilor şi metodologiilor educaţionale la specificul tipului de cunoaştere din care fac parte şi stabilirea în această bază a unor soluţii pedagogice compatibile atât cu specificul materiilor predate cât şi cel al particularităţilor de temperament a copiilor. Un punct de pornire pentru a înțelege un om, copil sau adult, este înțelegerea temperamentelor, pentru că deși fiecare om ne întâmpină cu personalitatea sa unică, în esență, se pot distinge patru temperamente de bază. Dar, cum caracterul este format din tendinţele conştiente ale omului, care gândeşte, cântăreşte, care doreşte să se remarce în bine sau în rău, el îşi poate crea un comportament, un mod de manifestare care uneori vine în contradicţie cu temperamentul său.

The actuality and importance of the problem addressed is argued by the current context of reforming education, in particular by focusing on the personality of the educated person, linking educational content and methodologies to the specifics of the type of knowledge they belong to, and establishing on this basis pedagogical solutions that are compatible with both the specifics of the subjects taught and the particularities of the temperament of the children. A starting point for understanding a man, child, or adult is the understanding of temperaments, because although every man meets with his unique personality, in essence, four basic temperaments can be distinguished. But as the character is formed by the conscious tendencies of man, who thinks, weighs, wishes to be remembered for good or evil, he can create behavior, a manifestation that sometimes contradicts his temper.

Cuvinte-cheie
pedagog, educaţie, socializare, temperament, personalitate,

teacher, education, socialization, temperament, personality