Articolul precedent |
Articolul urmator |
239 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 00:28 |
SM ISO690:2012 ILICCIEV, Maxim. Nivelul de socializare din perspectiva tipului temperamental la preșcolari . In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 127-135. ISBN 978-9975-88-054-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018 | ||||||
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie" Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 127-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualitatea și importanța problemei abordate, este argumentată de contextul actual de reformare a învăţământului, în special, de principiul centrării pe personalitatea celui educat, de racordare a conţinuturilor şi metodologiilor educaţionale la specificul tipului de cunoaştere din care fac parte şi stabilirea în această bază a unor soluţii pedagogice compatibile atât cu specificul materiilor predate cât şi cel al particularităţilor de temperament a copiilor. Un punct de pornire pentru a înțelege un om, copil sau adult, este înțelegerea temperamentelor, pentru că deși fiecare om ne întâmpină cu personalitatea sa unică, în esență, se pot distinge patru temperamente de bază. Dar, cum caracterul este format din tendinţele conştiente ale omului, care gândeşte, cântăreşte, care doreşte să se remarce în bine sau în rău, el îşi poate crea un comportament, un mod de manifestare care uneori vine în contradicţie cu temperamentul său. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagog, educaţie, socializare, temperament, personalitate, teacher, education, socialization, temperament, personality |
||||||
|