Articolul precedent |
Articolul urmator |
280 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 18:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:57 (21) |
Probleme generale de didactică și metodică (1215) |
Științe biologice în general (3592) |
SM ISO690:2012 SVEȚ, Aurelia. Motivarea învățării active prin proiecte STEAM la lecțiile de biologie. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 511-515. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:57 | ||||||
Pag. 511-515 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul include aspecte referitoare la necesitatea abordării inter- și transdisciplinare a predăriiînvățării la etapa actuală. Cu exemple concrete se argumentează acest aspect la disciplina Biologie. În mod particular se examinează rolul proiectelor STEM/STEAM la lecții. Sunt descrise exemple de aplicare practică la lecții de biologie a metodelor proiectului STEM. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare activă, metodă, lucrare practică, modelare, proiect, STEM, STEAM, experiment, active learning, Method, practical work, modeling, project, stem, STEAM, experiment |
||||||
|