Articolul precedent |
Articolul urmator |
242 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:35 |
SM ISO690:2012 ANDREI, Alexandra-Mădălina. Orientarea vocațională la tinerii institutionalizați. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 7-15. ISBN 978-9975-46-394-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare este concepută din dorința de a aduce un plus de valoare în viața copiilor și a tinerilor instituționalizați, dar și a celor proveniti din medii sociale defavorizate sau aflați în situații de risc. Scopul principal al prezentei cercetări este dezvoltarea orientării profesionale la adolescenții ce sunt instituționalizați, dat fiind faptul că piața muncii s-a diversificat foarte mult. Codul Ocupațiilor din România conține peste 5000 de ocupații dintre care un adolescent are de ales. |
||||||
Cuvinte-cheie orientare vocațională, sistem de protecție, centre rezidenţiale, tineri instituţionalizaţi, integrare, inserție socioprofesională, imagine de sine, stimă de sine, protection system, Vocational orientation, Residential centers, Young institutionalized, integration, Socio professional insertion, self-image, Self-estee |
||||||
|