Orientarea vocațională la tinerii institutionalizați
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
242 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 19:35
SM ISO690:2012
ANDREI, Alexandra-Mădălina. Orientarea vocațională la tinerii institutionalizați. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 7-15. ISBN 978-9975-46-394-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol. 17, Partea 2, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Orientarea vocațională la tinerii institutionalizați


Pag. 7-15

Andrei Alexandra-Mădălina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2022


Rezumat

Această lucrare este concepută din dorința de a aduce un plus de valoare în viața copiilor și a tinerilor instituționalizați, dar și a celor proveniti din medii sociale defavorizate sau aflați în situații de risc. Scopul principal al prezentei cercetări este dezvoltarea orientării profesionale la adolescenții ce sunt instituționalizați, dat fiind faptul că piața muncii s-a diversificat foarte mult. Codul Ocupațiilor din România conține peste 5000 de ocupații dintre care un adolescent are de ales.

This work is designed to bring added value to the lives of institutionalized children and young people, as well as those from disadvantaged or under-privileged backgrounds. The main purpose of this theme is to develop professional orientation for teenagers who are institutionalized, given that the labor market has diversified a lot. The Occupation Code of Romania contains over 5000 occupations among which a teenager has a choice.

Cuvinte-cheie
orientare vocațională, sistem de protecție, centre rezidenţiale, tineri instituţionalizaţi, integrare, inserție socioprofesională, imagine de sine, stimă de sine,

protection system, Vocational orientation, Residential centers, Young institutionalized, integration, Socio professional insertion, self-image, Self-estee