Inspecția școlară ca factor de renovare socială a sistemului de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
272 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-29 15:08
SM ISO690:2012
ŞTEFAN, Mariana. Inspecția școlară ca factor de renovare socială a sistemului de învățământ. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 345-353. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Inspecția școlară ca factor de renovare socială a sistemului de învățământ


Pag. 345-353

Ştefan Mariana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 octombrie 2022


Rezumat

Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară în raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară în categoria „indicatorilor” caracteristici abordarii evoluţiei Dinamica lumii contemporane impune o nouă paradigmă conceptuală a evoluţiei sociale care consideră dezvoltarea umană prioritară în raport cu dezvoltarea economică şi plasează instituţia şcolară în categoria „indicatorilor” caracteristici abordarii evoluţiei

The dynamics of the contemporary world impose a new conceptual paradigm of social evolution which considers human development as a priority in relation to economic development and places the school institution in the category of "indicators" characteristic of the approach of social evolution.

Cuvinte-cheie
inspecție școlară, sistem de învățământ, eficienţă, calitate,

school inspection, schooling system, efficiency, Quality