Needs and premises of forming the elements of the communication`s culture at preschool age
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
292 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 21:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:316.77 (5)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (812)
SM ISO690:2012
HURDUC, Gina. Necesitate și premise ale formării elementelor culturii comunicării la vârsta preșcolară. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 416-422. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Needs and premises of forming the elements of the communication`s culture at preschool age

Necesitate și premise ale formării elementelor culturii comunicării la vârsta preșcolară

CZU: 373.2:316.77

Pag. 416-422

Hurduc Gina12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Grădinița cu program prelungit Nr. 64, Galați
 
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2022


Rezumat

Communication skills are considered a global ability that includes children's communication skills that begin to form from birth and gradually develop throughout life. The development of language and communication absorbs knowledge from various neighboring fields, information that, reorganized from a methodical point of view, is interconditioned, ensuring the establishment of optimal learning conditions for the development of children's language in an interdisciplinary context. The training of communication skills occupies a priority place in the institution of early education, language being considered a permanent activity for the development of thinking, intellectual processes, in general, the child's personality. The stage of early education represents the optimal age period in language formation and in the conditions of correct organization of educational work, children practically acquire the basic grammatical rules of the mother tongue, their durability, and their correctness depending on the evolution of their personality.

Competenţa de comunicare este considerată o capacitate globală care cuprinde capacităţi comunicative ale copiilor care încep să se formeze de la naștere și se dezvoltă gradual de-a lungul vieții. Dezvoltarea limbajului şi comunicării absoarbe cunoștințe din diverse domenii limitrofe, informaţii care, reorganizate sub aspect metodic, se inţercondiţionează, asigurând stabilirea condiţiilor optime de însuşire pentru dezvoltarea limbajului copiilor în context interdisciplinar. Formarea competențelor de comunicare ocupă un loc prioritar în instituția de educație timpurie, limbajul fiind considerat o activitate permanentă de dezvoltare a gândirii, proceselor intelectuale, în general, a personalităţii copilului. Etapa educației timpurii reprezintă perioada de vârstă optimă în formarea limbajului și în condiţiile organizării corecte a muncii educative, copiii îşi însuşesc practic regulile gramaticale de bază ale limbii materne, de trăinicia, și corectitudinea lor depinzând evoluţia personalităţii acestora.

Cuvinte-cheie
communication, language, speech, language development, communication development, early education,

comunicare, limbaj, vorbire, dezvoltarea limbajului, dezvoltarea comunicării, educaţie timpurie