Articolul precedent |
Articolul urmator |
229 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-03 11:50 |
SM ISO690:2012 BULAT-GUZUN, Ana. Portofoliul – instrument de evaluare a competențelor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 53-60. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 53-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Portofoliul este o metodă alternativă de evaluare, care promovează individualizarea actului educațional. Fiind în contradicție cu examenele standardizate, portofoliul este un instrument perfect de evaluare în demersul bazat pe competențe prin faptul că el combină evaluarea cu învățarea continuă. Portofoliul este „cartea de vizită a studentului”, ce demonstrează progresul său din mai multe perspective: cognitivă, atitudinală și comportamentală, la un anumit curs. |
||||||
Cuvinte-cheie portofoliu, evaluare, competențe, portfolio, assessment, competences |
||||||
|