Portofoliul – instrument de evaluare a competențelor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
230 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-03 11:50
SM ISO690:2012
BULAT-GUZUN, Ana. Portofoliul – instrument de evaluare a competențelor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 53-60. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Portofoliul – instrument de evaluare a competențelor


Pag. 53-60

Bulat-Guzun Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2022


Rezumat

Portofoliul este o metodă alternativă de evaluare, care promovează individualizarea actului educațional. Fiind în contradicție cu examenele standardizate, portofoliul este un instrument perfect de evaluare în demersul bazat pe competențe prin faptul că el combină evaluarea cu învățarea continuă. Portofoliul este „cartea de vizită a studentului”, ce demonstrează progresul său din mai multe perspective: cognitivă, atitudinală și comportamentală, la un anumit curs.

Portfolio is an alternative assessment method, which promotes the individualization of the educational act. Being in contradiction to standardized exams, the portfolio is a perfect tool for assessing competence-based approach by combining assessment with lifelong learning. Portfolio is "student's business card" demonstrating its progress from a cognitive perspective, attitudinal and behavioral at a particular course.

Cuvinte-cheie
portofoliu, evaluare, competențe,

portfolio, assessment, competences