Articolul precedent |
Articolul urmator |
330 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 19:24 |
SM ISO690:2012 CALAPOD, Valeria. Conceperea managementului școlii din perspectiva competențelor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 61-71. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 61-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se abordează conceptul managementului școlii din perspectiva competențelor, se dezvăluie schimbarea percepției despre om și organizație în modelul administrativ-birocratic de conducere și în cel democratic-participativ, semnificațiile managementului competențelor și ale formelor lui înrudite: managementul tranzacțional și managementul transformațional în școală. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, negociere, managementul competenţelor, management educaţional, curriculum școlar, organizaţie, asigurarea calităţii, managementul resurselor umane, conducere transformaţională, skills, negotiation, competence management, educational management, school curriculum, organization, quality assurance, human resource management, transformational leadership |
||||||
|