Дифференцированный подход при составлении домашнего задания
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
432 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 10:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091 (72)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
ГРАДИНАРЬ, Оксана. Дифференцированный подход при составлении домашнего задания. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 56-62. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.02
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470

Дифференцированный подход при составлении домашнего задания

Differentiated approach to homework

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.02
CZU: 373.091

Pag. 56-62

Градинарь Оксана
 
Тираспольский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 20 octombrie 2022


Rezumat

Articolul este dedicat pregătirii temelor pentru acasă în contextul abordării diferențiate. Se propune fișa cu sarcini diferențiate în diferite grade de dificultate, care sunt subordonate unui singur scop cognitiv și aceluiași subiect.

The article is devoted to the preparation of homework in the context of a differentiated approach. A card of differentiated tasks is proposed, which, when subordinated to a single cognitive goal and one topic, different in varying degrees of difficulty

Cuvinte-cheie
temă pentru acasă, abordare diferenţiată,

homework, differentiated approach