Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
432 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 10:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 ГРАДИНАРЬ, Оксана. Дифференцированный подход при составлении домашнего задания. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 56-62. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.02 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 56-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat pregătirii temelor pentru acasă în contextul abordării diferențiate. Se propune fișa cu sarcini diferențiate în diferite grade de dificultate, care sunt subordonate unui singur scop cognitiv și aceluiași subiect. |
||||||
Cuvinte-cheie temă pentru acasă, abordare diferenţiată, homework, differentiated approach |
||||||
|