Despre competența matematică a cadrelor didactice prin prisma unor studii internaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
234 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-20 12:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.037:51+371.12 (1)
Educație (14334)
Matematică (1657)
SM ISO690:2012
HAJDEU, Mihaela. Despre competența matematică a cadrelor didactice prin prisma unor studii internaționale. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 162-166. ISBN 978-9975-76-401-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 29, 2022
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics"
29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022

Despre competența matematică a cadrelor didactice prin prisma unor studii internaționale

CZU: 37.037:51+371.12

Pag. 162-166

Hajdeu Mihaela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2022


Rezumat

În evoluția educației, conceptul de competență și procesul de dezvoltare al societății au devenit aspecte majore ale unei mișcări inovatoare la nivel național și internațional. În ceea ce privește matematica școlară, această evoluție a oferit oportunitatea de a explora modul în care competența matematică atât pentru elevi, adulți cât și pentru cadrele didactice ar putea fi definită și interpretată în scopul de dezvoltării procesului educațional și al societății în general. Acest articol pune accent pe conceptualizarea competenței matematice a cadrelor didactice prin prisma evaluărilor internaționale.

In the evolution of education, the concept of competence and the development process of society have become major aspects of an innovative movement at the national and international level. In terms of school mathematics, this development provided an opportunity to explore how mathematical competence for both students, adults and teachers could be defined and interpreted in order to develop the educational process and society in general. This article focuses on the conceptualization of teachers' mathematical competence through the lens of international assessments.

Cuvinte-cheie
cunoştinţe, capacităţi, competență matematică, proces educaţional, integrare,

knowledge, capabilities, mathematical competence, educational process, integration