Articolul precedent |
Articolul urmator |
234 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-20 12:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.037:51+371.12 (1) |
Educație (14334) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 HAJDEU, Mihaela. Despre competența matematică a cadrelor didactice prin prisma unor studii internaționale. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 162-166. ISBN 978-9975-76-401-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conference on Applied and Industrial Mathematics Ediţia a 29, 2022 |
||||||
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics" 29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.037:51+371.12 | ||||||
Pag. 162-166 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În evoluția educației, conceptul de competență și procesul de dezvoltare al societății au devenit aspecte majore ale unei mișcări inovatoare la nivel național și internațional. În ceea ce privește matematica școlară, această evoluție a oferit oportunitatea de a explora modul în care competența matematică atât pentru elevi, adulți cât și pentru cadrele didactice ar putea fi definită și interpretată în scopul de dezvoltării procesului educațional și al societății în general. Acest articol pune accent pe conceptualizarea competenței matematice a cadrelor didactice prin prisma evaluărilor internaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie cunoştinţe, capacităţi, competență matematică, proces educaţional, integrare, knowledge, capabilities, mathematical competence, educational process, integration |
||||||
|