Articolul precedent |
Articolul urmator |
380 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-26 09:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:519.673 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Matematică computațională. Analiză numerică. Programarea calculatoarelor (123) |
SM ISO690:2012 CALMUŢCHI, Laurenţiu, FILIPOPOLSCHI, Ecaterina. Formarea competențelor matematice la elevi prin rezolvare de probleme applicative. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 95-102. ISBN 978-9975-76-401-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conference on Applied and Industrial Mathematics Ediţia a 29, 2022 |
||||||
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics" 29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:519.673 | ||||||
Pag. 95-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una din problemele actuale ale instruirii preuniversitare rămâne a fi eficientizarea formării și dezvoltării competențelor matematice prin valorificarea conținuturilor practice aplicative. În articol se prezintă un punct de vedere versus identificarea criteriilor și indicatorilor care caracterizează fiecare componentă și rolul rezolvării problemelor cu caracter aplicativ în formarea competențelor matematice la lecțiile de geometrie în liceu. |
||||||
Cuvinte-cheie competență matematică, probleme aplicative, rezolvarea problemelor, componenta cognitivă a competenței, motivaţia, reflecția, activitate, niveluri de competență matematică, mathematical competence, applicative problems, problem solving, cognitive component of competence, motivation, reflection, activity, levels of mathematical skills |
||||||
|