Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
270 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 21:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.43:.001.76+371.12 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 PÎRĂU, Lucia. Model de cultură inovațională a cadrelor didactice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 107-113. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.107-113 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.107-113 | ||||||
CZU: 37.013.43:.001.76+371.12 | ||||||
Pag. 107-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cultura organizațională este unul dintre cei mai importanți factori în stimularea inovației. Prin urmare, instituțiile de învățământ ar trebui să se concentreze pe dezvoltarea culturii inovaționale a cadrelor didactice, care poate fi realizată prin acțiuni planificate sau mecanisme indirecte monitorizate și evaluate de manageri. Prezentul studiu teoretic oferă un model holistic de cultură inovațională care ia în considerare managementul inovațional și cultura organizațională necesare dezvoltării culturii inovaționale a cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţie, cultură inovațională, caracteristici culturale, comportament inovațional, model de cultură inovațională, innovation, innovative culture, cultural characteristics, innovative behavior, model of innovative culture |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.36120/2587-3636.v28i2.107-113</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Pîrău, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Model de cultură inovațională a cadrelor didactice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>inovaţie</subject> <subject>cultură inovațională</subject> <subject>caracteristici culturale</subject> <subject>comportament inovațional</subject> <subject>model de cultură inovațională</subject> <subject>innovation</subject> <subject>innovative culture</subject> <subject>cultural characteristics</subject> <subject>innovative behavior</subject> <subject>model of innovative culture</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.013.43:.001.76+371.12</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022-09-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Cultura organizațională este unul dintre cei mai importanți factori în stimularea inovației. Prin urmare, instituțiile de învățământ ar trebui să se concentreze pe dezvoltarea culturii inovaționale a cadrelor didactice, care poate fi realizată prin acțiuni planificate sau mecanisme indirecte monitorizate și evaluate de manageri. Prezentul studiu teoretic oferă un model holistic de cultură inovațională care ia în considerare managementul inovațional și cultura organizațională necesare dezvoltării culturii inovaționale a cadrelor didactice.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Organizational culture is one of the most important factors in stimulating innovation. Therefore, educational institutions should focus on developing the innovative culture of teachers, which can be achieved through planned actions or indirect mechanisms monitored and evaluated by managers. This theoretical study provides a holistic model of innovation culture that takes into account the innovation management and organizational culture necessary for the development of teachers' innovation culture.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>