Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
399 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 16:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923 (448) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor. Studiul dezvoltării personalităţii preadolescenţilor. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 52-59. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.08 | ||||||
CZU: 159.923 | ||||||
Pag. 52-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate rezultatele cantitative și calitative ale unui studiu teoretico-experimental comparativ în care a fost cercetată problema dezvoltării personalității la vârsta preadolescentă, în funcție de situația socială de dezvoltare: familie și centru de plasament. Au fost stabilite diferențele în profilul de personalitate a preadolescențelor și descrise cauzele care au determinat aceste deosebiri la nivel de trăsături de personalitate. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, vârsta preadolescentă, dezvoltare, situație socială de dezvoltare, personality, preadolescent age, development, social situation of development |
||||||
|