Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
334 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 16:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7509) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Strategia nanorelaţionării în transdisciplinaritatea educaţiei comunicării. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 5-13. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.01 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.01 | |||||||
CZU: 37.0 | |||||||
Pag. 5-13 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Cercetarea la care ne-am angajat este centrată pe atingerea următoarelor obiective: elaborarea unui reper pentru strategia nanorelaționării, determinarea elementelor constitutive și necesare ale strategiei în contextul educației comunicării; identificarea unor tipuri de relaționare și a unei strategii nanorelaționare concrete, care conturează o comunicare cât mai dezirabilă din punct de vedere socio-educațional. Opţiunea pentru investigarea educației comunicării prin îmbinarea mai multor variabile: conceptul de strategie formativă, de strategie interactivă; noțiunea învățării prin colaborare; consensul relaționării; specificul nano; importanța transdisciplinarității, funcțiile nanorelaționării se sprijină pe un șir de constatări, ce par să asigure o suficientă întemeiere, deoarece permit obţinerea unor rezultate teoretice relevante. Asumându-ne acest cadru general de teoretizare, încercăm să conturăm un exemplu concret al nanorelaționării în transdisciplinaritatea educației comunicării, pentru a dezvălui într-o manieră analitică proprietăţile importante ale acesteia, pentru a evidenţia contextele aferente şi pentru a prefigura un instrument de îmbunătăţire a educației comunicării. |
|||||||
Cuvinte-cheie strategie formativă, strategie interactivă, relaţie, strategia nanorelaționării, educația comunicării, transdisciplinaritate, training strategy, interactive strategy, relationship, nanorelational strategy, communication education, transdisciplinarity |
|||||||
|