Studiul dezvoltării personalităţii preadolescenţilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
397 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 16:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923 (447)
Psychology (3397)
SM ISO690:2012
RACU, Igor. Studiul dezvoltării personalităţii preadolescenţilor. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 52-59. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.08
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470

Studiul dezvoltării personalităţii preadolescenţilor

Study of preadolescent personality development

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.08
CZU: 159.923

Pag. 52-59

Racu Igor
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 august 2022


Rezumat

În acest articol sunt prezentate rezultatele cantitative și calitative ale unui studiu teoretico-experimental comparativ în care a fost cercetată problema dezvoltării personalității la vârsta preadolescentă, în funcție de situația socială de dezvoltare: familie și centru de plasament. Au fost stabilite diferențele în profilul de personalitate a preadolescențelor și descrise cauzele care au determinat aceste deosebiri la nivel de trăsături de personalitate.

This article presents the quantitative and qualitative results of a comparative theoretical-experimental study in which the problem of personality development in adolescence was studied according to the social situation of development: families and placement center. Differences in the personality profile of preadolescents were established and the causes that determined these differences in personality traits were described.

Cuvinte-cheie
personalitate, vârsta preadolescentă, dezvoltare, situație socială de dezvoltare,

personality, preadolescent age, development, social situation of development