Rolul creativităţii în elaborarea strategiilor organizaţiilor sportive
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
212 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-12 12:58
SM ISO690:2012
VOLCU, Irina, VOLCU, Gheorghe. Rolul creativităţii în elaborarea strategiilor organizaţiilor sportive. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2012, nr. 11(3), p. 6. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 11(3) / 2012 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Rolul creativităţii în elaborarea strategiilor organizaţiilor sportive


Pag. 6-6

Volcu Irina, Volcu Gheorghe
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 iulie 2022


Rezumat

Rapidly increasing of the competition in every area of industry, the continually necessity of companies to improve the old systems and products, the development and survival of the institutions and organizations represent a number of factors that require the managers to find new and better methods to solve problems, develop strategy, which also highlights the creative potential of the organization. Thus, we argued that in the development process of the strategies, creativity plays a major role.

Cuvinte-cheie
creativity, strategy, sport organization, efficiensy, Decision Process, creativ potential