Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
434 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 11:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.091 (16) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 ANDRASCIUC, Vasilica. Activitățile extracurriculare și rolul acestora în dezvoltarea socială a preșcolarilor . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 74-76. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6721999 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6721999 | ||||||
CZU: 373.2.091 | ||||||
Pag. 74-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitățile extracurriculare vin să completeze activitățile instructiv-educative și contribuie la dezvoltarea preșcolarului, cu numeroase avantaje în ceea ce privește dezvoltarea sa socială. Implicarea și informarea cadrelor didactice despre desfășurarea întregului proces instructiveducativ cu respectarea nevoilor preșcolarului modern va facilita creșterea socială armonioasă a copiilor. Cele mai răspândite activități extracurriculare care pot fi planificate la grupă pentru dezvoltarea socială a preșcolarului sunt excursia, vizitele și drumețiile. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate extracurriculară, socializare, preşcolari, dezvoltare socială, adaptare, extracurricular activity, socialization, preschoolers, social development, adaptation |
||||||
|