Inteligenţa emoţională şi rolul ei în formarea personalităţii elevului cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
420 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 06:45
SM ISO690:2012
URSU, Miluța. Inteligenţa emoţională şi rolul ei în formarea personalităţii elevului cu CES. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 339-346. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 2, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Inteligenţa emoţională şi rolul ei în formarea personalităţii elevului cu CES


Pag. 339-346

Ursu Miluța
 
 
 
Disponibil în IBN: 6 mai 2022


Rezumat

Education is an extremely complex and profound process. Education based on emotional intelligence starts from the fact that all the action, both important and small, ones allow the creation of a healthy balance in relationships with children. Actions must emphasize the importance of feelings and help us and our children, control our emotions, instead of actiong impulsively or being overwhelmed by feelings.

Educația este un proces extrem de complex și profund. Educația bazată pe inteligența emoțională pornește de la faptul că totalitatea acțiunilor – atât cele importante, cât și cele mărunte permit crearea unui echilibru sănătos în relațiile cu copiii. Acțiunile trebuie să pună accent pe importanța sentimentelor și să ne ajute pe noi și pe copiii noștri să ne ținem sub control emoțiile, în loc să acționăm impulsiv sau să ne lăsăm copleșiți de sentimente.

Cuvinte-cheie
emotional intelligence, emotional education, early education, emotional regulation,

Inteligenţa emoţională, educație emoțională, educaţie timpurie, reglare emoţională