Articolul precedent |
Articolul urmator |
420 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 06:45 |
SM ISO690:2012 URSU, Miluța. Inteligenţa emoţională şi rolul ei în formarea personalităţii elevului cu CES. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 339-346. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 339-346 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Education is an extremely complex and profound process. Education based on emotional intelligence starts from the fact that all the action, both important and small, ones allow the creation of a healthy balance in relationships with children. Actions must emphasize the importance of feelings and help us and our children, control our emotions, instead of actiong impulsively or being overwhelmed by feelings. |
||||||
Cuvinte-cheie emotional intelligence, emotional education, early education, emotional regulation, Inteligenţa emoţională, educație emoțională, educaţie timpurie, reglare emoţională |
||||||
|