Determinări teoretice privind evoluţia competenţelor-cheie pentru învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
309 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-20 11:52
SM ISO690:2012
TIMOFTE, Anca Elena. Determinări teoretice privind evoluţia competenţelor-cheie pentru învăţământul primar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 67-75. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 2, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Determinări teoretice privind evoluţia competenţelor-cheie pentru învăţământul primar


Pag. 67-75

Timofte Anca Elena
 
 
 
Disponibil în IBN: 6 mai 2022


Rezumat

This article presents theoretical aspects of key competences in primary education regarding the emergence of the notion of competence, and analysis of the evolution of the concept of competence, as well the importance of the formation, development of key competences in the teaching process.

Acest articol prezintă aspecte teoretice ale competenţelor-cheie din învăţământul primar, privind apariţia noţiunii de competenţă, o analiză a evoluţiei conceptului de competenţă, precum şi importanţa formării, dezvoltării competenţelor-cheie în procesul didactic.

Cuvinte-cheie
key competences, evolution, formation, development,

competenţe-cheie, evoluţie, formare, dezvoltare