Metodologii aplicate în procesul de predare-receptare a literaturii și muzicii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
250 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-04 09:32
SM ISO690:2012
SÂNGEAP, Nadia-Mihaela. Metodologii aplicate în procesul de predare-receptare a literaturii și muzicii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 48-56. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 2, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Metodologii aplicate în procesul de predare-receptare a literaturii și muzicii


Pag. 48-56

Sângeap Nadia-Mihaela
 
 
 
Disponibil în IBN: 6 mai 2022


Rezumat

This article is dedicated to the methodologies used in the interdisciplinary teaching of literature and music, their contribution to shaping and developing the personality of young people. Art has been and will remain a tool always enriched, always more exciting in the formation of the young generation.

Articolul de față este dedicat metodologiilor utilizate în predarea interdisciplinară a literaturii și muzicii, contribuției acestora la modelarea și dezvoltarea personalității tinerilor. Arta a fost și va rămâne un instrument mereu îmbogățit, mereu incitant în procesul de formare a tinerei generații.

Cuvinte-cheie
communication, skills, aesthetic attitudes, Methods, aesthetic artistic education,

comunicare, aptitudini, atitudini estetice, metode, educație artistic-estetică