Articolul precedent |
Articolul urmator |
437 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 16:20 |
SM ISO690:2012 PAGA, Teodora-Doina. Lectura ca mijloc de îmbogățire a vocabularului și de formare a competenței literare a elevilor din ciclul primar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 5-15. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 5-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The comeptence of comunication in Romanian, is one of the most important competences which involves the accumulation of knowledge about vocabulary, grammar, correct expression, characteristics of literary texts, oral communication skills and attitudes in the initiative of communications, In ordes ti initiate a communication, the student needs a developed vocabulary. This article emphasizes the importance of developing the literary aspects of communication skills and the role of reading in enriching the vocabulary of primary school students. |
||||||
Cuvinte-cheie communication competence, Literary competence, reader, vocabulary, reading, competenţă de comunicare, competenţă literară, lector, vocabular, lectură |
||||||
|