Articolul precedent |
Articolul urmator |
445 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 16:20 |
SM ISO690:2012 PAGA, Teodora-Doina. Lectura ca mijloc de îmbogățire a vocabularului și de formare a competenței literare a elevilor din ciclul primar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 5-15. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.19, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 5-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The comeptence of comunication in Romanian, is one of the most important competences which involves the accumulation of knowledge about vocabulary, grammar, correct expression, characteristics of literary texts, oral communication skills and attitudes in the initiative of communications, In ordes ti initiate a communication, the student needs a developed vocabulary. This article emphasizes the importance of developing the literary aspects of communication skills and the role of reading in enriching the vocabulary of primary school students. |
||||||
Cuvinte-cheie communication competence, Literary competence, reader, vocabulary, reading, competenţă de comunicare, competenţă literară, lector, vocabular, lectură |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Paga, T.</creatorName> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Lectura ca mijloc de îmbogățire a vocabularului și de formare a competenței literare a elevilor din ciclul primar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-235-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>communication competence</subject> <subject>Literary competence</subject> <subject>reader</subject> <subject>vocabulary</subject> <subject>reading</subject> <subject>competenţă de comunicare</subject> <subject>competenţă literară</subject> <subject>lector</subject> <subject>vocabular</subject> <subject>lectură</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The comeptence of comunication in Romanian, is one of the most important competences which involves the accumulation of knowledge about vocabulary, grammar, correct expression, characteristics of literary texts, oral communication skills and attitudes in the initiative of communications, In ordes ti initiate a communication, the student needs a developed vocabulary. This article emphasizes the importance of developing the literary aspects of communication skills and the role of reading in enriching the vocabulary of primary school students.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Competența de comunicare în limba română este una dintre cele mai importante competențe, care presupune acumularea unor cunoștințe despre vocabular, gramatică, exprimare corectă, caracteristici ale unor texte literare, deprinderi de comunicare orală și atitudini în inițierea unor comunicări. În vederea inițierii unei comunicări, elevul are nevoie de un vocabular dezvoltat. În articolul de față se subliniază importanța dezvoltării laturii literare a competenței de comunicare și rolul lecturii în îmbogățirea vocabularului elevilor din ciclul primar.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>