Articolul precedent |
Articolul urmator |
331 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 09:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376:371.382 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
SM ISO690:2012 APETREI, Manuela-Elena. Rolul jocului de creație în dezvoltarea limbajului copiilor autiști. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 320-325. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376:371.382 | ||||||
Pag. 320-325 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Among the various kindergarden games, special mention should be made the concept of creativity game. Each such gameshould have an educative purpose, to include clear instruction,to blend the fun part into the teaching process, to make use of the previous knowledge, to enchance spontaneity, inventivity, initiative, patience and to be rewarding, surprizing, competitive and communicative, in order to determine the appearance of a complex emotional status which intensifies the processes of direct and straightforward reflexion of the reality. |
||||||
Cuvinte-cheie creativity game, language, autism, communication, joc de creație, limbaj, autism, comunicare |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Apetrei, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Rolul jocului de creație în dezvoltarea limbajului copiilor autiști</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-558-8.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>creativity game</subject> <subject>language</subject> <subject>autism</subject> <subject>communication</subject> <subject>joc de creație</subject> <subject>limbaj</subject> <subject>autism</subject> <subject>comunicare</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>376:371.382</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Among the various kindergarden games, special mention should be made the concept of creativity game. Each such gameshould have an educative purpose, to include clear instruction,to blend the fun part into the teaching process, to make use of the previous knowledge, to enchance spontaneity, inventivity, initiative, patience and to be rewarding, surprizing, competitive and communicative, in order to determine the appearance of a complex emotional status which intensifies the processes of direct and straightforward reflexion of the reality.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În cadrul activităților din grădiniță, un loc aparte îl ocupă conceptul de joc de creație. Fiecare joc de creație trebuie să aibă un scop educativ, să includă o componentă instructivă, să îmbine aromonios elementele instructive cu elementele distractive, să valorifice cunoștințele și deprinderile deja achiziționate, spontaneitatea, inventivitatea, inițiativa, răbdarea, să includă elemente de așteptare, de surpriză, de competiție, de comunicare între partenerii de joc, astfel încât să determine apariția unor stări emoționale complexe care intensifică procesele de reflectare directă și nemijocită a realității.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>