Dezvoltarea competenţei de investigare geografică în ciclul liceal – condiţie sine qua non a atigerii autonomiei învăţării pe tot parcursul vieţii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
399 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-21 12:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (979)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076)
SM ISO690:2012
DUMITRAȘCU, Doina Maria. Dezvoltarea competenţei de investigare geografică în ciclul liceal – condiţie sine qua non a atigerii autonomiei învăţării pe tot parcursul vieţii. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 69-73. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Dezvoltarea competenţei de investigare geografică în ciclul liceal – condiţie sine qua non a atigerii autonomiei învăţării pe tot parcursul vieţii

Developing the competence of geographical investigation in the high school cycle - a sine qua non condition for achieving lifelong learning autonomy

CZU: 37.015

Pag. 69-73

Dumitrașcu Doina Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The article deals with the theoretical aspects of the investigative competence related to lifelong learning in a technological society, respectively to the paradigm of quality education and the paradigm of innovative education. The study is an approach of the development of the attributes of this competence in the online environment to the geography discipline, in order to achieve the quality of educational process, designed as an optimal between efficiency and effectiveness.

Cuvinte-cheie
investigative competence, citizen inquiry, paradigm of innovative education, lifelonglearning, personal learning environment, conectivism