Методы и приёмы работы написания эссе
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
385 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-21 02:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.161.1:37.016 (1)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
ПЕТРЕНКО, Люба, ХРАНОВСКАЯ, Елена. Методы и приёмы работы написания эссе . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 134-142. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Методы и приёмы работы написания эссе

Essay writing methods and techniques

CZU: 811.161.1:37.016

Pag. 134-142

Петренко Люба, Храновская Елена
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2022


Rezumat

The main goal of Russian language and literature lessons is to train and develop communication skills. Developing written speech skills is one of the most difficult components of the communication process. In order to express students’opinion and formulate ideas for writing, the school teachers should motivate them by selecting interesting topics, effective methods and techniques. The school essay is basically a personal opinion, by the text, own vision of a student. In the process of teaching-learning Russian as a native language / foreign language, the knowledge and skills are formed in the native language classes will be using in future.

Obiectivul principal urmărit la lecțiile de limba și literatura rusă constră în formarea/dezvoltarea competenței de comunicare. Dezvoltarea competenței de vorbire scrisă este una dintre cele mai dificile componente ale procesului de comunicare. Pentru ca elevii să-și expună opinia, să formuleze idei în scris, profesorul școlar trebuie să-i motiveze prin selectarea unor teme interesante, a unor metode și tehnici eficiente. Eseul reprezintă anume acel text în care de la elev se cere o părere personală, o viziune proprie. În procesul de predare-învățare a limbii ruse ca limbă nematernă/străină se vor lua în calcul cunoștințele și competențele formate la orele de limbă maternă.

Cuvinte-cheie
Russian as a non-native / foreign language, written speech, essay, composition,

limba rusă ca limbă nematernă/străină, vorbire scrisă, eseu, compunere