Articolul precedent |
Articolul urmator |
385 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-21 02:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.161.1:37.016 (1) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 ПЕТРЕНКО, Люба, ХРАНОВСКАЯ, Елена. Методы и приёмы работы написания эссе . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 134-142. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.161.1:37.016 | ||||||
Pag. 134-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The main goal of Russian language and literature lessons is to train and develop communication skills. Developing written speech skills is one of the most difficult components of the communication process. In order to express students’opinion and formulate ideas for writing, the school teachers should motivate them by selecting interesting topics, effective methods and techniques. The school essay is basically a personal opinion, by the text, own vision of a student. In the process of teaching-learning Russian as a native language / foreign language, the knowledge and skills are formed in the native language classes will be using in future. |
||||||
Cuvinte-cheie Russian as a non-native / foreign language, written speech, essay, composition, limba rusă ca limbă nematernă/străină, vorbire scrisă, eseu, compunere |
||||||
|