Articolul precedent |
Articolul urmator |
445 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 23:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
:372.853:167 (1) |
Educație (14334) |
Logică. Epistemologie. Teoria cunoașterii. Metodologie (152) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai, BALTAG, Nicolae. Învățarea opticii geometrice prin metoda cercetării. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 194-197. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: :372.853:167 | ||||||
Pag. 194-197 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare este arătat cum metoda învățării reflexive contribuie în mod direct la formarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții. În acest scop s-au folosit o serie de întrebări conceptuale de la tema optica geometrică. Așa cum răspunsul la întrebările conceptuale este dat de elevi după un moment de dezbatere la nivel de grup, care este urmărit atent de profesor, se poate concluziona că întrebările conceptuale contribuie la înțelegerea științifică a termenilor noi dar și asigură feedback-ul permanent în clasă. |
||||||
Cuvinte-cheie întrebări conceptuale, învățare reflexivă, feedback, înțelegere științifică, conceptual questions, reflexive learning, feedback, scientific understanding |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Calalb, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Baltag, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Învățarea opticii geometrice prin metoda cercetării</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>întrebări conceptuale</subject> <subject>învățare reflexivă</subject> <subject>feedback</subject> <subject>înțelegere științifică</subject> <subject>conceptual questions</subject> <subject>reflexive learning</subject> <subject>feedback</subject> <subject>scientific understanding</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>:372.853:167</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În lucrare este arătat cum metoda învățării reflexive contribuie în mod direct la formarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții. În acest scop s-au folosit o serie de întrebări conceptuale de la tema optica geometrică. Așa cum răspunsul la întrebările conceptuale este dat de elevi după un moment de dezbatere la nivel de grup, care este urmărit atent de profesor, se poate concluziona că întrebările conceptuale contribuie la înțelegerea științifică a termenilor noi dar și asigură feedback-ul permanent în clasă.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article shows in which way the method of reflexive learning contributes directly to the formation of lifelong learning competences. For this purpose, the authors provide a series of conceptual questions at geometric optics. As the students give the answer to the conceptual questions after a moment of group discussion, which is monitored by the teacher, it can be concluded that the conceptual questions not only contribute to the scientific understanding of the new terms but also ensure permanent feedback in class.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>