Articolul precedent |
Articolul urmator |
256 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-18 09:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111:33 (7) |
Limba engleză (673) |
Economie. Științe economice (9391) |
SM ISO690:2012 BRANIŞTE, Silvia. Developing pragmatic competence within business english courses. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 69-77. ISBN 978-9975-56-893-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 4, 2021 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii" 4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111:33 | ||||||
Pag. 69-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eșecul comunicării în lumea afacerilor din cauza opțiunilor pragmatice greșite ne-a provocat să punem în evidență un domeniu de mare importanță pentru predarea limbajului de afaceri, cel al competenței pragmatice, care este o componentă importantă a competenței comunicative. Așadar, în acest articol descriem caracteristicile cursului Business English, subliniem problema realizării actelor de vorbire, menționăm dificultățile cu care se confruntă studenții atunci când sunt implicați în activități comunicative. Mai mult ca atât, menționăm modalitățile prin care se contribuie la dezvoltarea competenței pragmatice. Concluzionăm că succesul în dezvoltarea competenței comunicative cuprinde nu numai stăpânirea formei lingvistice, ci și să cunoști când și cu cine este potrivit să utilizezi formele lingvistice însușite. Pe final, sugerăm utilizarea jocului didactic pentru dezvoltarea competenței pragmatice. |
||||||
Cuvinte-cheie communicative competence, pragmatic competence, discourse competence, functional competence, speech acts, business game etc. |
||||||
|