Articolul precedent |
Articolul urmator |
313 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 09:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1282) |
Probleme generale de didactică și metodică (1172) |
SM ISO690:2012 VERINGA, Tamara. Modelarea - criterii de evaluare. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 209-214. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | |||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 37.02 | |||||
Pag. 209-214 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Modelarea cu scop didactic trebuie să îndeplinească câteva cerinţe: produsul modelat să corespundă originalului, să fie simplu, micşorat sau mărit, să permită o cunoştere mai rapidă şi mai uşoară a subiectului studiat, iar evaluarea produsului modelat să fie făcutăîn baza unor criterii. |
|||||
Cuvinte-cheie modelare, criterii de evaluare, competențe, modeling, evaluation criteria, skills |
|||||
|