Modelarea - criterii de evaluare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
333 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 09:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
VERINGA, Tamara. Modelarea - criterii de evaluare. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 209-214. ISBN 978-9975-46-567-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale"
1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021

Modelarea - criterii de evaluare

CZU: 37.02

Pag. 209-214

Veringa Tamara
 
Gimnaziul Covurlui Leova
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

Modelarea cu scop didactic trebuie să îndeplinească câteva cerinţe: produsul modelat să corespundă originalului, să fie simplu, micşorat sau mărit, să permită o cunoştere mai rapidă şi mai uşoară a subiectului studiat, iar evaluarea produsului modelat să fie făcutăîn baza unor criterii.

Modeling for didactic purposes must meet several requirements: the modeled product must correspond to the original, be simple, reduced or enlarged, allow a faster and easier knowledge of the subject studied, and the modeled product must be evaluated based on criteria.

Cuvinte-cheie
modelare, criterii de evaluare, competențe,

modeling, evaluation criteria, skills