Dezvoltarea abilităților creative ale preșcolarilor în procesul educațional în disciplinele naturale și matematice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
349 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 16:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.036:[5+51] (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
MATEMATICĂ. ȘTIINȚE NATURALE (12641)
Matematică (1657)
SM ISO690:2012
STOICA, Georgeta, STOICA (BOLTAȘU), Georgiana. Dezvoltarea abilităților creative ale preșcolarilor în procesul educațional în disciplinele naturale și matematice. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 198-209. ISBN 978-9975-46-567-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale"
1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021

Dezvoltarea abilităților creative ale preșcolarilor în procesul educațional în disciplinele naturale și matematice

CZU: 373.2.036:[5+51]

Pag. 198-209

Stoica Georgeta1, Stoica (Boltașu) Georgiana12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Grădinița Valea Cucului, Iordăcheanu, Prahova
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

The institutional framework for intellectual, physical, artistic development, etc. is the education system in general term "school", with all its stages: preschool, school, small (primary), middle school, high school / professional, university. Children come to kindergarten with a lot of knowledge about the environment (plants, animals, flower / park kindergarten, vegetable kindergarten, forest, running water, standing water, sun, moon, stars, etc.) either from reality or from drawings, cartoons, albums, etc. He also recognizes them easily, knows the anomatopoeias, knows their needs: food, water, shelter, light, care.

Cadrul instituțional pentru dezvoltarea intelectuală, fizică, artistică etc. este sistemul educațional în termenul general „școală”, cu toate etapele sale: preșcolar, școlar, mic (primar), gimnazial, liceu / profesional, universitar. Copiii vin la grădiniță cu o mulțime de cunoștințe despre mediu (plante, animale, grădiniță de flori / parcuri, grădiniță de legume, pădure, apă curentă, apă stând, soare, lună, stele etc.) fie din realitate, fie din desene, desene animate , albume etc. El le recunoaște cu ușurință, cunoaște anomatopeile, le cunoaște nevoile: mâncare, apă, adăpost, lumină, îngrijire.

Cuvinte-cheie
education, preschoolers ecological, education, kindergarten, mathematical activities, environmental protection,

educaţie, preşcolari, educaţie ecologică, grădiniță, activități matematice, protejarea mediului