Articolul precedent |
Articolul urmator |
349 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 16:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.036:[5+51] (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
MATEMATICĂ. ȘTIINȚE NATURALE (12641) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 STOICA, Georgeta, STOICA (BOLTAȘU), Georgiana. Dezvoltarea abilităților creative ale preșcolarilor în procesul educațional în disciplinele naturale și matematice. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 198-209. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.036:[5+51] | ||||||
Pag. 198-209 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The institutional framework for intellectual, physical, artistic development, etc. is the education system in general term "school", with all its stages: preschool, school, small (primary), middle school, high school / professional, university. Children come to kindergarten with a lot of knowledge about the environment (plants, animals, flower / park kindergarten, vegetable kindergarten, forest, running water, standing water, sun, moon, stars, etc.) either from reality or from drawings, cartoons, albums, etc. He also recognizes them easily, knows the anomatopoeias, knows their needs: food, water, shelter, light, care. |
||||||
Cuvinte-cheie education, preschoolers ecological, education, kindergarten, mathematical activities, environmental protection, educaţie, preşcolari, educaţie ecologică, grădiniță, activități matematice, protejarea mediului |
||||||
|