Articolul precedent |
Articolul urmator |
365 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 12:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02/.03 (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Cunoașterea științifică – etapă incipientă pentru realizarea experimentelor în științe umanistice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 68-73. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p68-73 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p68-73 | ||||||
CZU: 37.02/.03 | ||||||
Pag. 68-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În societatea contemporană numită și societatea cunoașterii știința reprezintă cea mai importantă formă de dezvoltare a cunoașterii. Cunoașterea este o zonă specializată a producției spirituale, cu instrumente proprii de cunoaștere, experiență și tradiții ale activităților de cercetare, un sistem de informare și comunicare, echipamente experimentale și de laborator etc. În acest sens cunoașterea științifică necesită aplicarea conștientă a metodelor special dezvoltate, care se bazează pe realizările anterioare ale cunoștințelor. În articolul de față se realizează o incursiune în conceptul cunoașterii științifice, se propune clasificarea pe niveluri a cunoașterii științifice, fiind dezvăluite mijloacele și metodele de cunoaștere științifică a fenomenelor sociale. Tot aici cu referire la aceste mijloace și metode de cunoaștere științifică a fenomenelor sociale este detaliat modulul la alegere 5B: Metodele experimentale în ştiințele umanistice la disciplina informatică din ciclul liceal, clasa a XII-a, sunt descrise contradicțiile care au sporit atenția spre această problemă, este formulată problema de cercetare, alături de scop și obiectivele cercetării, fiind menționate rezultatele scontate. |
||||||
Cuvinte-cheie Cunoaşterea ştiinţifică, metode experimentale, experiment, științe umanistice, informatica, clasa a XII-a, cercetare ştiinţifică, metodele cunoașterii științifice., scientific knowledge, experimental methods, experiment, humanities, computer science, 12th grade, scientific research, methods of scientific knowledge |
||||||
|