Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
627 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 18:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.018 (8) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina, DAVIDESCU, Liliana Maria. Rolul familiei în dezvoltarea socială a preșcolarilor de 5-6 ani. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 19-23. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.03 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.03 | ||||||
CZU: 373.2.018 | ||||||
Pag. 19-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul elucidează aspectele dezvoltării sociale a preșcolarilor de 5-6 ani din perspectiva mediului familial. Este analizat conceptul de dezvoltare socială, familie și funcțiile ei cercetate de diverși autori. Totodată, sunt formulate expectanțele față de familie, în baza teoriei lui Csiksyentmihalzi și evidențiate cele patru nivele de proximitate a adulților, caracterizate prin combinații diferite în baza a trei factori. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare socială, proces social, preşcolari, familie, joc, funcții parentale, mediu etc, social development, social process, preschoolers, family, play, parenting, environment, etc |
||||||
|