Rolul familiei în formarea comportamentului elevului mic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
413 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 18:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.1 (224)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3944)
SM ISO690:2012
BIVOL, Ala. Rolul familiei în formarea comportamentului elevului mic. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 174-181. ISBN 978-9975-46-570-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali"
Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021

Rolul familiei în formarea comportamentului elevului mic

CZU: 37.018.1

Pag. 174-181

Bivol Ala
 
Liceul Teoretic Ion Pelivan
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2022


Rezumat

Family education consists of a set of systematic actions aimed at training and developing the intellectual, moral and physical qualities of the child. The behavior patterns offered by parents, the styles of parent-child relationships, the emotional quality of the family home create favorable conditions for the formation and affirmation of personality. These factors are extremely important in the formation of the behavior of the young pupil, because during this period the child's character is shaped and strengthened, marking the whole process of further development.

Cuvinte-cheie
family, behavior, pupil, development, relationship, relationship styles