Jurnalul ca metodă de studiere a genezei afirmației și negației la copil (studiu de caz)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
278 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-05 22:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3+159.922.7 (7)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Psihologie (3397)
SM ISO690:2012
JELESCU, Petru, JELESCU, Raisa, JELESCU, Dumitru. Jurnalul ca metodă de studiere a genezei afirmației și negației la copil (studiu de caz). In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 18-24. ISBN 978-9975-46-570-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali"
Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021

Jurnalul ca metodă de studiere a genezei afirmației și negației la copil (studiu de caz)

CZU: 373.3.015.3+159.922.7

Pag. 18-24

Jelescu Petru1, Jelescu Raisa1, Jelescu Dumitru2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 aprilie 2022


Rezumat

The article argues the application of the diary as a method that allowed the establishment of the genesis of two fundamental mental actions, affirmation and negation, which, being expressed initially by non-verbal means (movements, facial expressions, vocalizations, emotions, etc.), then by a series of laconic preverbal and verbal means (yes and no), play an essential and decisive role in human life and activity. The process of birth and evolutionary development of affirmation and negation is presented in the current chronological journal through scientific observations and empirical evidence for almost two years based on longitudinally recorded data from one and the same child / subject, educated in the family of authors.

Cuvinte-cheie
child, Method, diary/daily, genesis/ontogenesis, statement/Yes, negation/No