Cadrul național al calificărilor: autonomia și responsabilitatea titularilor calificărilor de nivel universitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
324 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 12:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:378.1 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
POSŢAN, Liliana. Cadrul național al calificărilor: autonomia și responsabilitatea titularilor calificărilor de nivel universitar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 222-229. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Cadrul național al calificărilor: autonomia și responsabilitatea titularilor calificărilor de nivel universitar

CZU: 37.01:378.1

Pag. 222-229

Posţan Liliana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2022


Rezumat

Scopul articolului este de a scoate în evidența responsabilitatea și autonomia în structura calificărilor de nivel universitar. Sunt analizate documente de proiectare a calificărilor, evidențiind cum prescriu ele competențele transversale: responsabilitate și autonomie.

The purpose of the article is to highlight the responsibility and autonomy in the structure of university level qualifications. Qualifying design documents are analyzed, highlighting how they prescribe transversal competencies: responsibility and autonomy.

Cuvinte-cheie
învăţământ superior, universitar, calificare, Cadrul European al Calificărilor, Cadrul Naţional al Calificărilor, autonomie responsabilitate, formare,

higher education, university, qualification, European Qualifications Framework, National Qualifications Framework, responsibility autonomy, training