Articolul precedent |
Articolul urmator |
438 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 14:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 PÎRĂU, Lucia. Delimitări conceptuale în evoluția teoriilor inovației. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 215-221. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 215-221 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare prezintă teoriile și modelele de dezvoltare a inovațiilor implementate pe parcursul perioadelor de timp, factorii care contribuie la inovația de succes; aspectele conceptuale ale inovației, ale procesului de inovare, care au început să treacă treptat de la definiții științifice la concepte de gestionare, sloganuri și cuvinte cheie; tipurile și sursele de inovație; semnificațiile diferite dintre termenii inovație și invenție; descrierea dimensiunilor și trăsăturilor inovației în educație, a factorilor ce influențează inovația în educație. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţie, teoriile inovației, modele ale inovațiilor, invenţie, inovare, inovație în educație, factori ce influențează inovația, innovation, innovation theories, innovation models, invention, innovation, innovation in education, factors influencing innovation |
||||||
|