Învățarea socială a identității personale la elevii din învățământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
796 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-10-31 15:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.035:373.3 (1)
Educație (15294)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2229)
SM ISO690:2012
MORĂRAȘU, Laura-Monica. Învățarea socială a identității personale la elevii din învățământul primar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 217-224. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Învățarea socială a identității personale la elevii din învățământul primar

CZU: 37.035:373.3

Pag. 217-224

Morărașu Laura-Monica12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Gimnazială ”Miron Costin” Bacău
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Învățarea socială reprezintă o însușire a cunoștințelor și a deprinderilor prin observarea directă sau indirectă a comportamentelor unor modele și a consecințelor pe care le au aceste comportamente asupra modelelor. Învățătorul poate să-l ajute pe elev în lungul și anevoiosul drum al formarii identității personale din perspectiva învățării sociale, propunându-și în conținutul activității didactice și activități care îl leagă pe copil de viața cotidiană. Prin învățarea socială, elevii dobândesc convingerea că pot gestiona și pune în aplicare comportamentul necesar pentru a reuși într-o varietate de situații.

Social learning is the acquisition of knowledge and skills using direct or indirect observation of some models behaviors and also noticing the consequences that these behaviors have got on the models. The teacher can help the student on his long and difficult path of building his personal identity from the perspective of social learning by introducing next to compulsory teaching activities, those types of activities that connect the child to his daily life.Through social learning, students gain the belief that they can manage and that they are able to implement the behavior needed to succeed in a variety of situations.

Cuvinte-cheie
învăţare, învățare socială, identitate personală,

learning, social learning, personal identity