Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 18:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035:373.3 (1) |
Educație (14324) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 MORĂRAȘU, Laura-Monica. Învățarea socială a identității personale la elevii din învățământul primar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 217-224. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035:373.3 | ||||||
Pag. 217-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea socială reprezintă o însușire a cunoștințelor și a deprinderilor prin observarea directă sau indirectă a comportamentelor unor modele și a consecințelor pe care le au aceste comportamente asupra modelelor. Învățătorul poate să-l ajute pe elev în lungul și anevoiosul drum al formarii identității personale din perspectiva învățării sociale, propunându-și în conținutul activității didactice și activități care îl leagă pe copil de viața cotidiană. Prin învățarea socială, elevii dobândesc convingerea că pot gestiona și pune în aplicare comportamentul necesar pentru a reuși într-o varietate de situații. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învățare socială, identitate personală, learning, social learning, personal identity |
||||||
|