Articolul precedent |
Articolul urmator |
356 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 17:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:801.82 (7) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (62) |
SM ISO690:2012 MIDRIGAN, Tatiana. Strategii educaționale centrate pe subiect pentru formarea competenței textuale a elevilor din clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 212-216. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:801.82 | ||||||
Pag. 212-216 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea centrată pe subiect presupune o raportare specifică la finalitățile educației, la rolurile profesorului și ale subiectului învățării, la modalitățile de interacțiune și la metodele, mijloacele și procedeele utilizate. În studierea textului se pune accent pe descifrarea codului literar care cuprinde, printre altele: noțiuni de vocabular, sens propriu și figurat, versificație la textele lirice, procedee ale expresivității, modalități de expunere, stiluri și originalitatea exprimării, etc. Sunt prezentate în mod sistematizat strategii didactice centrate pe elev pentru activitățile de prelectură, lectură, postlectură. |
||||||
Cuvinte-cheie text, competență textuală, strategii didactice, elevi, text, textual competence, teaching strategies, students |
||||||
|