Articolul precedent |
Articolul urmator |
918 117 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 18:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.382:372.46+372.3 (1) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela, BLEANDURĂ, Natalia. Valorificarea jocului didactic în dezvoltarea vorbirii copiilor de vârstă preșcolară. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 16-23. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.382:372.46+372.3 | ||||||
Pag. 16-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul relevă impactul jocului didactic asupra dezvoltării vorbirii copiilor de vârstă preșcolară. Sunt prezentate și caracterizate elementele structurale ale jocului didactic. În vederea sporirii eficacității jocului didactic asupra dezvoltării tuturor dimensiunilor vorbirii se argumentează necesitatea praxiologică a interconexiunii acestuia cu exercițiul didactic. Sunt propuse diverse jocuri și exerciții didactice cu impact semnificativ asupra dezvoltării tuturor aspectelor vorbirii preșcolarilor: fonetic, lexical, gramatical și semantic. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolar, vorbire, exercițiu didactic, joc didactic, reschool, speech, teaching exercise, teaching game |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Botnari, V.D.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Repeșco, G.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Bleandură, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Valorificarea jocului didactic în dezvoltarea vorbirii copiilor de vârstă preșcolară</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>preşcolar</subject> <subject>vorbire</subject> <subject>exercițiu didactic</subject> <subject>joc didactic</subject> <subject>reschool</subject> <subject>speech</subject> <subject>teaching exercise</subject> <subject>teaching game</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.382:372.46+372.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul relevă impactul jocului didactic asupra dezvoltării vorbirii copiilor de vârstă preșcolară. Sunt prezentate și caracterizate elementele structurale ale jocului didactic. În vederea sporirii eficacității jocului didactic asupra dezvoltării tuturor dimensiunilor vorbirii se argumentează necesitatea praxiologică a interconexiunii acestuia cu exercițiul didactic. Sunt propuse diverse jocuri și exerciții didactice cu impact semnificativ asupra dezvoltării tuturor aspectelor vorbirii preșcolarilor: fonetic, lexical, gramatical și semantic.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article reveals the impact of the didactic game on the development of the speech of preschool children. The structural elements of the didactic game are presented and characterized. In order to increase the effectiveness of the didactic game on the development of all dimensions of speech, the praxiological necessity of its interconnection with the didactic exercise is argued. Various games and didactic exercises are proposed with a significant impact on the development of all aspects of preschoolers' speech: phonetic, lexical, grammatical and semantic.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>