Metode și tehnici de evaluare a performanțelor cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
405 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 14:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.136 (76)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Victoria. Metode și tehnici de evaluare a performanțelor cadrelor didactice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 152-159. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Metode și tehnici de evaluare a performanțelor cadrelor didactice

CZU: 371.136

Pag. 152-159

Cojocaru Victoria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Articolul este dedicat evaluării performanțelor cadrelor didactice. Necesitatea aprecierii personalului didactic în domeniul de activitate, a dus, în cele din urmă, la elaborarea a numeroase metode și tehnici de apreciere a personalului, la apariția sistemelor de evaluare a performanțelor. Sunt identificate principalele caracteristici ale scalelor de evaluare. Se analizează metodele și tehnicile de evaluare a performanțelor, cerințele, tendințele și funcțiile evaluării.

The article focuses on evaluating teacher performance. The need to appreciate the teaching staff in the field of activity led to the elaboration of various methods and techniques of staff appreciation, to the appearance of performance evaluation systems. The main features of the evaluation scales have been identified. Methods and techniques for evaluating performance, requirements, trends and evaluation functions were analyzed.

Cuvinte-cheie
evaluare, performanțe, manageri, cadre didactice, scale de evaluare, metode, tehnici,

evaluation, performance, teachers, evaluation scales, Methods, techniques