Dezvoltarea potențialului creativ la studenți – viitorii pedagogi prin intermediul proiectelor în mediul online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
244 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-19 14:53
SM ISO690:2012
FOCA, Eugenia. Dezvoltarea potențialului creativ la studenți – viitorii pedagogi prin intermediul proiectelor în mediul online. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 55-58. ISBN 978-9975-161-01-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 6, 2021
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021

Dezvoltarea potențialului creativ la studenți – viitorii pedagogi prin intermediul proiectelor în mediul online


Pag. 55-58

Foca Eugenia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2022


Rezumat

The article examines the development aspects of the creative potential of student personality through creative projects. The concepts of "creativity", creative activity, creative project are analyzed. The authors' views on creative skills and their development are taken into account. The conditions for forming the creative potential of students are indicated. Several online projects were carried out in order to develop the creative potential of students.

Cuvinte-cheie
students, creative potential, creativity, creative projects