Articolul precedent |
Articolul urmator |
244 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-19 14:53 |
SM ISO690:2012 FOCA, Eugenia. Dezvoltarea potențialului creativ la studenți – viitorii pedagogi prin intermediul proiectelor în mediul online. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 55-58. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 55-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article examines the development aspects of the creative potential of student personality through creative projects. The concepts of "creativity", creative activity, creative project are analyzed. The authors' views on creative skills and their development are taken into account. The conditions for forming the creative potential of students are indicated. Several online projects were carried out in order to develop the creative potential of students. |
||||||
Cuvinte-cheie students, creative potential, creativity, creative projects |
||||||
|