Dimensiuni psihologice ale personalității profesorului eficient
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
238 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 02:31
SM ISO690:2012
NACAI, Lilia. Dimensiuni psihologice ale personalității profesorului eficient. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 58-61. ISBN 978-9975-161-01-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 6, 2021
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021

Dimensiuni psihologice ale personalității profesorului eficient


Pag. 58-61

Nacai Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2022


Rezumat

The article reflects the theoretical investigation of the psychological dimensions of the personality of the effective teacher. Of interest is the synthesis of the most significant domestic and foreign studies that highlight the investigations of the personality of the effective teacher from several perspectives: relational or axiological, internal determination or as a product of external requirements.

Cuvinte-cheie
effective teacher, professionalism, competence, abilities, performance