Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 02:31 |
SM ISO690:2012 NACAI, Lilia. Dimensiuni psihologice ale personalității profesorului eficient. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 58-61. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
|||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | |||||
|
|||||
Pag. 58-61 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article reflects the theoretical investigation of the psychological dimensions of the personality of the effective teacher. Of interest is the synthesis of the most significant domestic and foreign studies that highlight the investigations of the personality of the effective teacher from several perspectives: relational or axiological, internal determination or as a product of external requirements. |
|||||
Cuvinte-cheie effective teacher, professionalism, competence, abilities, performance |
|||||
|