Modalități de formare a gândirii inovative la studenți în cadrul cursului de „Art-pedagogie”.
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
294 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-16 12:18
SM ISO690:2012
FOCA, Eugenia. Modalități de formare a gândirii inovative la studenți în cadrul cursului de „Art-pedagogie”.. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 52-55. ISBN 978-9975-161-01-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 6, 2021
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021

Modalități de formare a gândirii inovative la studenți în cadrul cursului de „Art-pedagogie”.


Pag. 52-55

Foca Eugenia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2022


Rezumat

The "Art-pedagogy" course is considered an innovative direction of high school teaching, which aims to improve the psychological state of students, improve their mental health in order to mobilize the personal potential to master the professional environment and to form consistent holistic perception of the world.

Cuvinte-cheie
course, students, innovative thinking, characteristics of innovative thinking, the formation of innovative thinking