Articolul precedent |
Articolul urmator |
294 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 12:18 |
SM ISO690:2012 FOCA, Eugenia. Modalități de formare a gândirii inovative la studenți în cadrul cursului de „Art-pedagogie”.. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 52-55. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 52-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The "Art-pedagogy" course is considered an innovative direction of high school teaching, which aims to improve the psychological state of students, improve their mental health in order to mobilize the personal potential to master the professional environment and to form consistent holistic perception of the world. |
||||||
Cuvinte-cheie course, students, innovative thinking, characteristics of innovative thinking, the formation of innovative thinking |
||||||
|