Particularitățile de valorificare TIC în formarea continuă a competențelor evaluative a cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
296 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-11 11:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091+004 (1)
Organizarea instruirii (533)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
CHINDRIS, Claudiu, CHINDRIŞ, Liliana Felicia. Particularitățile de valorificare TIC în formarea continuă a competențelor evaluative a cadrelor didactice. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 293-300.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 1, 2020
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020

Particularitățile de valorificare TIC în formarea continuă a competențelor evaluative a cadrelor didactice

Peculiarities of ICT valorization in the continuous training of teachers' evaluation skills

CZU: 37.091+004

Pag. 293-300

Chindris Claudiu, Chindriş Liliana Felicia
 
Colegiul Naţional Pedagogic „Regele Ferdinand”, Sighetul Marmaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2022


Rezumat

Digital technologies can enhance learning and support innovation in schools. When used properly, digital technologies can enrich learning experiences and support development beyond digital skills. According to M. Fullan, "we need to invest in new practices that integrate pedagogy and technology, pedagogy being the driving force." By creating a learning environment in which students develop skills that will improve their performance today, they will contribute to the society in which they will live tomorrow. The pedagogical integration of technology is a privileged way to create such a learning environment.

Tehnologiile digitale pot spori învățarea și pot sprijini inovarea în școli. Atunci când sunt utilizate corect, tehnologiile digitale pot îmbogăți experiențele de învățare și pot sprijini dezvoltarea dincolo de abilitățile digitale. Potrivit lui M. Fullan, „trebuie să investim în noi practici care să integreze pedagogia și tehnologia, pedagogia fiind forța motrice”. Prin crearea unui mediu de învățare în care elevii își dezvoltă abilități care își vor îmbunătăți performanța astăzi, vor contribui la societatea în care vor trăi mâine. Integrarea pedagogică a tehnologiei este un mod privilegiat de a crea un astfel de mediu de învățare.

Cuvinte-cheie
innovation, Digital technology, research projects, pedagogy, technology,

inovaţie, tehnologie digitală, proiecte de cercetare, pedagogie, tehnologie