Articolul precedent |
Articolul urmator |
296 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-11 11:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091+004 (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CHINDRIS, Claudiu, CHINDRIŞ, Liliana Felicia. Particularitățile de valorificare TIC în formarea continuă a competențelor evaluative a cadrelor didactice. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 293-300. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091+004 | ||||||
Pag. 293-300 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Digital technologies can enhance learning and support innovation in schools. When used properly, digital technologies can enrich learning experiences and support development beyond digital skills. According to M. Fullan, "we need to invest in new practices that integrate pedagogy and technology, pedagogy being the driving force." By creating a learning environment in which students develop skills that will improve their performance today, they will contribute to the society in which they will live tomorrow. The pedagogical integration of technology is a privileged way to create such a learning environment. |
||||||
Cuvinte-cheie innovation, Digital technology, research projects, pedagogy, technology, inovaţie, tehnologie digitală, proiecte de cercetare, pedagogie, tehnologie |
||||||
|