Articolul precedent |
Articolul urmator |
390 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 14:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046+001.2 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392) |
SM ISO690:2012 ACHIRI, Ion. Transdisciplinaritatea și integrarea curriculumului școlar. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 44-49. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046+001.2 | ||||||
Pag. 44-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article elucidates the issue of the transdisciplinary approach in education in the context of societal challenges in recent decades. An educational perspective for the Republic of Moldova is the integration of school subjects from the perspective of key competences. The author formulates some ideas and benchmarks regarding the correlation of transdisciplinarity and the integration of the school curriculum. |
||||||
|