Transdisciplinaritatea și integrarea curriculumului școlar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
390 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 14:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046+001.2 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392)
SM ISO690:2012
ACHIRI, Ion. Transdisciplinaritatea și integrarea curriculumului școlar. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 44-49. ISBN 978-9975-56-934-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională"
Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021

Transdisciplinaritatea și integrarea curriculumului școlar

CZU: 37.016.046+001.2

Pag. 44-49

Achiri Ion
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2022


Rezumat

The article elucidates the issue of the transdisciplinary approach in education in the context of societal challenges in recent decades. An educational perspective for the Republic of Moldova is the integration of school subjects from the perspective of key competences. The author formulates some ideas and benchmarks regarding the correlation of transdisciplinarity and the integration of the school curriculum.